Välkommen till mig & min värld

onsdag 13 maj 2015

1999...........snart 2000

Idag har jag jobbat 8.00-16.30....mycket logistik blev det innan dagen var till ända.....blev 30 min extra jobb innan finaste mannen slutade.
Tur jag har en chef som ger positiv feedback på det jag gör :)

Min lillprins slutade redan efter lunch idag, men han stannade kvar en stund på fritids - han är ju inte där så ofta (jag betalar ändå 550kr/mån för platsen). När kl var ca 13.30 ringde han och sa att han var hemma - hade glömt ringa mig innan han hade gått....första gången han missade att ringa mamma innan...hmm ;)

Idag har vi firat ledigheten med att köpa med oss middagsmaten fr Monroe's. Mums! Man får så himla mycket mat....och jag orkar aldrig äta upp all mat (inte lillprinsen heller för den delen). Idag valde jag en hamburgare och han som har Monroe's vet att en 90g hamburgare är tillräckligt för mig...ha ha ha

Imorgon är vi lediga.....och vi har inga planer....men det blir 2000 imorgon ;)
Vi får se vad morgondagen bär med sig....vet iaf att vi ska titta till 2 söta (stora) katter = kattvakt

Trevlig onsdagkväll alla fina
kramkram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar