Välkommen till mig & min värld

söndag 3 maj 2015

En timme kvar..............

Söndag och jag tog mig en ordentlig sovmorgon....vaknade 8.30 (am)...när hände det? Tydligen behövde min kropp det......*ler*
Jag har tagit ett beslut att stanna hemma fr jobbet imorgon också - min fot behöver vila. Min underbara man stödjer mitt beslut till fullo och han är en klippa *älskar*
Är så tacksam över att han finns i mitt liv, att han finns i min lillprins liv, att han är den han är *lycklig*



Vi har varit iväg och handlat och nu är finaste mannen ute i Trebo-spåret...han är så duktig *stolt* Längtar tills jag får på mig en sko på min höger fot igen och jag kan ta upp min Power-Walk.
Om en timme kommer min lillprins hem och mitt mamma-hjärta blir helt igen. Längtar.....men snart är längtan över för den här gången.

kramkram 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar