Välkommen till mig & min värld

tisdag 5 maj 2015

Foten vilat......

Igår började 1:a veckan i maj och jag började veckan med att stanna hemma. Min fot behöver verkligen vila....även om det är en enorm skillnad


Vilandet fortsätter idag....men imorgon gör jag en försök att återgå till jobbet.
Ingen är oumbärlig på sitt jobb sägs det....men känns inte så himla bra när kollegor & chefer "talar" om för mig att barnen behöver dig (har fått höra att det är 56 "enmanshundar".....lite jobbigt att det ska vara så.....blir ledsen i hjärtat).

Efter att finaste mannen och lillprinsen åkte iväg i morse....la jag mig i sängen och lyssnade på radion.....somnade om en stund *skönt*
Har verkligen vilat upp mig de senaste dagarna....fyllt kroppen med ny energi (hoppas och tror jag iaf)
Vaknade sötsugen......och hittade övermogna bananer, lite jordgubbar, hallon och körde ihop detta med lite mjölk...och voilà


Lillprinsen är hemma igen från skolan och nu ska här bakas bullar....fast först ska han få i sig lite mellis :)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar