Välkommen till mig & min värld

lördag 2 maj 2015

Every day I love you.......

Vaknade hemma i min säng en lördag utan att lillprinsen är hemma...oftast flyttar jag hem till finaste mannen i Gävle när lillprinsen åker till sin pappa....men nu bor vi kvar i Sandviken.
Finaste mannen åkte och veckohandlade med pappa sin (apoteket besöktes också) och jag planterade om ngr blommor som behövde ny jord (är inte så noga med att plantera om blommorna i feb. som mamma alltid gjorde). Hoppas de får ny energi och växer vidare......

Blev en sen lunch på Wayne's Coffee här i Sandviken....eller sen och sen...allt beror ju på vilken tid man åt frukost :)
Men gott var det i alla fall....mums!


Och en latte på det......ha ha ha.....jag är en latte-mamma :)

Nu har finaste mannen kommit hem efter sin promenad/spring-runda i Trebospåret.....han är duktig han...varit ute nästan varje kväll oavsett väder under de 2 veckorna som jag legat med foten i högläge/viloläge.
Jag som hade kommit igång med min Power-walk så himla bra innan bordet landade på foten.....och nu får jag inte ens på en sko än....Ja, ja....blir nog bra så småningom :)

Jag har ett mamma-hjärta som saknar min underbara lillprins varje sekund han inte är hos mig.....men jag har ett annat hjärta som är fyllt med kärlek över att ha finaste mannen hos mig även när det är vardag. Han gör mig hel och jag är tacksam över varje sekund jag får ha honom i mitt liv *kärlek*
Every day I love you......Boyzone

kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar