Välkommen till mig & min värld

söndag 17 maj 2015

Helgen lider mot sitt slut......

Igår var finaste mannen och jag till Hansens Café och fikade - mysigaste fiket i stan (tyvärr stänger de redan kl 15.00 på lördagar och inte har de öppet på söndagar heller)
Innan middagen var mannen på sin Trebo-runda och vi var även förbi hos fina syster och skötte om katterna ^_^


I morse fick jag ett sms fr min lillprins pappa. Han frågade om det var OK att han lämnade hem lillprinsen kl 15.00 istället för kl 16.00 som han hade bestämt innan. Självklart får han lämna hem lillprinsen när som helst....

Snygg "sko"....eller hur? (stod en stund och väntade på lillprinsen vid Statoilmacken innan de kom)

Men nu är livet som det ska vara.....har båda mina fina hemma och jag mår bra. Önskar bara att min fot kunde vara 100% bra också.....men ack...inte än! Idag har jag gjort som farbror doktorn sa....belastat foten utan stödförband (inne). Vad händer? Jo, foten svullnar upp igen....suck! Men men....han sa ju det också....så då var det bara vila i högläge som gällde igen....Ja ja....blir nog bra en vacker dag :)

Just nu tittas det på VM-finalen mellan Kanada och Ryssland (just nu leder Kanada med 4-0 och vi är bara i 2:a perioden....hejja hejja!)

kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar