Välkommen till mig & min värld

tisdag 12 maj 2015

Jobba...Fritidshemmens dag....Möte.....

Jobbat jobbat jobbat länge känns det som idag...fast inte längre än vanligt iaf (8.00-16.30)
Men det har hänt en hel del idag...precis hela dagen känns det som.
Men det är ju sådant mitt jobb är - händer saker hela tiden....mer än man kan tro (och det är inte bara jag som tycker att det finns pedagoger som inte skulle fixa att jobba här....så är det och så ser verkligheten ut).

Idag har vi firat Fritidshemmens dag med en gemensam eftermiddag med ett annat fritids (samma rektorsområde). Lek och skoj på ängen och med grillade hamburgare till mellis - mums!


Dagen avslutades med ett möte tillsammans med lärare och rektorer - nytt möte nästa vecka....kommer att bli bra....tänk...tänk..tänk

Nu väntar jag på att finaste mannen ska ha jobbat klart och att han kommer och hämtar mig - lillprinsen ska hämtas hos kompisen L

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar