Välkommen till mig & min värld

lördag 23 maj 2015

Fix & Fix....avslutas med grill

Idag har jag städat och fixat lite ute på balkongen....har lyft bordet väldigt försiktigt som jag för 5 1/2 vecka sedan tappade på foten...ska bara få upp spaljén/vindskyddet och sedan lite blommor/lyktor så är det klart.
Nu får sommarvärmen komma :)

Har även tvättat/hängt en maskin tvätt....diskat och lagat mat medans finaste mannen var ute på en 2h motionsrunda i Trebo.

Nu hoppas jag att jag snart får på mig en sko, så att finaste mannen "slipper" bo här.....längtar hem lite säger han.
Jag är oerhört tacksam över att han finns här för oss....men känns inte helt bra för mig om han känner att han "måste" bo med oss :(
Han är van att göra vad han vill, när han vill...träffa vem han vill, när han vill utan att berätta ngt för mig.

Nu ska denna lördagkväll avslutas med grillning hos finaste syster & co
Naturligtvis blir det Eurovision Song Contest från Vienna....Hejja hejja Måns!!!

kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar