Välkommen till mig & min värld

lördag 3 januari 2015

Gott Nytt 2015............................

Min underbara lillprins åkte till sin pappa kl 10.00 på nyårsaftonen - mamma hjärtat grät floder. Jobbigt att se hur han ställer om och sätter som ett skyddsnät omkring sig (han blir stel och avskärmad....stänger ute mamma på ngt sätt).
Sedan åkte jag till finaste mannen och "problemet löst" <3

Vi åkte ut på Storsjöns is vid 23-tiden....månen lyste upp isbanan som är plogad där. Upplevde världens mest romantiska 12-slag där ut....på isen...med fyrverkerier från alla ställen runt Storsjön. Helt galet vackert och häftigt! Garanterat återkommande nyårsfirande där ute för oss <3 Vi skålade in det nya året med alkoholfri glögg och pepparkakor :)

Igår jobbade vi båda två.....jag 8.00-16.00 och finaste mannen 8.00-17.00 (vi samåkte både dit och hem igen). Lillprinsen kom hem kl 18.00 *lycka*
Han berättade att han hade gråtit sig till sömns kvällen innan - gör ont i mamma hjärtat att höra det.

Idag var det 2h målvaktsträning som gällde för lillprinsen och andra SAIK-målvakter tillsammans med A-lagets målvakter Abbe & Martin samt deras målvaktstränare. Teori varvades med praktik. Fick hem en nöjd lillprins :)
Imorgon väntar 1,5h bandyträning som vanligt - fast på ute isen/plan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar