Välkommen till mig & min värld

måndag 19 januari 2015

Lång dag mot sängen......

Idag blev det en låååång dag på jobbet - började kl 8:00 och slutade 18:00. 10h på jobbet gör jag inte varje dag...tack & lov! Vi hade apt-möte fr 16:30-18:00.

Min lillprins fick följa med bästisen I hem till hans pappa i Kungsgår'n idag *tack*.
Kändes inte OK att ha lillprinsen ensam hemma i så många timmar utifall att.....man vet ju aldrig om det händer ngt när man kör bil utmed E16 (den svarta vägen....inte för att det händer många dödsolyckor vad jag vet....men vägen är svart.....och då menar jag svart).

Nu sitter jag hemma i soffan och njuter av Svenska Idrottsgalan på TV. Svenska skidlandslagets damer sopar rent - hejja hejja!!

Packa ryggsäckarna inför morgondagen.......och sedan blir det sängen....mr Blund får komma förbi snart *tack*

kramkram och god natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar