Välkommen till mig & min värld

fredag 16 januari 2015

Äntligen helg.......

Har nog aldrig längtat efter en helg så som jag gjort denna veckan....och äntligen kom den...så skönt!!! Jag har planerat "INGET" mer än lillprinsens bandyträning på söndag (och den är flyttad till kl 16.00-17.30). Jag behöver vila.....och då menar jag vila!

Igår hade lillprinsen bandyträning som vanlig :)
Jag passade på att vila mina trötta pedagogben under 1h tillsammans med bandymorsan K :)

Mina favorit kängor LUNDHAGS

Min lillprins har 2 klasskompisar som förmodligen såg ett program på TV häromdagen om de utrotningshotade noshörningarna som finns i Afrika.
Nu gör och säljer dessa systrar armband som de säljer för 10kr/st och alla pengar skickar de till WWF och deras "Rädda noshörningarna"

Mitt armband :)

Den här helgen är det bara lillprinsen och jag. Finaste mannen är i Göteborg med sitt jobb på Kick-off *snyft*

kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar