Välkommen till mig & min värld

onsdag 14 januari 2015

Trött....tröttare.......tröttast......

Idag var det en trött mamma som kom hem efter en dag på jobbet (8:00-16:30).
Känns som om det var totalt kaos på jobbet idag.....pust....och att känna sig otillräcklig tar på krafterna.....pust!

Min lillprins hade varit på Sportfritids med bästisen I och sedan följde min lillprins med I hem till hans mamma & låtsaspappa - hämtade hem honom ca 17:00.
Nu jobbar tvättmaskinen......vem nu som ska hänga den återstår att se.....he he he....och middagen är i magen.....och disken väntar på att ngn ska ta hand om den....hmmm
Ibland önskar jag att vi var 2 som hade ansvar för allt som har med vardagen att göra.....men så är ju inte fallet......suck

Nu ska jag packa väskorna för imorgon....börjar 7:30, så då hinns det inte med att leta efter en massa saker som måste med till skola/jobb.

kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar