Välkommen till mig & min värld

onsdag 21 januari 2015

Mitt i veckan......

Mitt i veckan = onsdag......äntligen!
Igår kändes det som om jag inte räcker till hur jag än försöker. Jag kan inte vara överallt och lösa allting.
Jag orkar inte......jag behöver orka med mitt privata liv också. Jag har en son hemma som behöver en mamma som orkar med honom. Han är och kommer alltid att vara prio 1 för mig.
Nu har jag bara en dag kvar att jobba den här veckan....sedan har jag semester!

Pengarna sinar den här månaden....vi pratade om det på jobbet min fina kollega och jag. Januari är en riktig svältmånad. Lönen man får i december ska räcka sååååååå länge - vi får ju den före julaftonen. En vecka till så får vi lön :(

Nu ska vi hjälpas åt med lillprinsens läxor - engelska glosor (veckodagarna samt orden: tomorrow, what about, with, why och want)

kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar