Välkommen till mig & min värld

onsdag 7 januari 2015

Planeringsdag.......

Idag började Vårterminen för oss pedagoger med en planeringsdag. Det var även planeringsdag för pedagogerna på lillprinsens skola/fritids (men hade meddelat omsorgsbehov så lillprinsen var på fritids idag....han fick gå hem innan mellanmålet om han ville, men den här mamman fick hämta hem honom kl 16.30).
Vi började med att lyssna på en föreläsning om hur vi reagerar vid förändringar. Vi har stora förändringar på G i vårt rektorsområde med början Ht-15......fast grunden börjar läggas nu.
Sedan hade vi möten i olika grupper efter behov.
Imorgon kommer ungarna tillbaka :)

Igår började det snöa.....och det fortsatte att snöa under natten....så i morse fick jag sopa LillaP (som hade ca 15cm snö på taket). Hoppas det kommer mer snö så att vi får åka längdskidor....som vi längtar :)

Lillprinsen och jag sitter och tittar på "Lyckliga Gatan".....vilket underbart program....HipHop-killar ska göra Arja Saijonmaas låt "Jag vill tacka livet" Underbart!!!!


kramkram

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar