Välkommen till mig & min värld

söndag 11 januari 2015

Falun byttes mot Sandviken.....

Idag var det poolspel i Falun för SAIK U11 inplanerat och buss bokat till kl 09:15......men ca 1h innan avbokades resan pga vädret. "Stormen Egon" var inte och leka med....snöstorm och kaos i trafiken fick ledarna att avboka resan till Dalarna.
Istället blev det vanlig träning i Göransson Arena (1,5h).
Efter träningen skottade finaste mannen och jag fram LillaP....plogbilen hade fixat en fin snövall...hmm.
Hoppas att vägarna är farbara i morgon när jag ska ratta LillaP mot Gävle och jobbet.
Finaste mannen och jag tog oss en lite promenad till ICA Björksätra för att handla lite......vi fick pulsa lite på mest oplogade vägar (härligt)


Väl hemma hade de fixat en stor snöhög bakom macken (mot vårt hus)




Vinter och snö.....ME LIKE :)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar