Välkommen till mig & min värld

måndag 5 januari 2015

13-dagsafton..........

Igår var det skridskor för hela slanten....känns det som i alla fall :)
Min lillprins hade bandyträning 9.30-11.00 på B-planen (ute)...det blåste lite men solen tittade fram, så på hemvägen planerade vi en familjeutflykt.

Lite lätt lunch i magen och därefter packade vi in oss i lillaP och styrde kosan mot Hedåsbadet. Blank is på Storsjön hade lockat många skridskoåkare. Strålande sol och härlig skridskoåkning......lillprinsen njöt till fullo (likaså finaste mannen och jag). Vi åkte nästan 2h :)

Middag i magen och lite vila innan vi åkte ca 1h friåkning inne i Göransson Arena. Lillprinsens lagkompis O var också där och de 2 hade skoj på isen med den här mamman som levande målbur :)
19.30 "slängde" jag in lillprinsen in i duschen och sedan tog orken slut - lillprinsen la sig i sängen och lyssnade på ljudbok.

Idag är jag och lillprinsen lediga - finaste mannen jobbar
Vi ska bara vara.....är planen nu i alla fall ;)

kramkram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar