Välkommen till mig & min värld

tisdag 30 december 2014

Snart är 2014 slut........

Idag vaknade jag kl 05:00 och la mig på soffan.....somnade om en liten stund....tack & lov.

Idag hade lillprinsens bandylag extra träning (10:30-12:00) och det blev även årets sista träning. Vilka kämpar de är!
Sedan att vi bandymorsor har skoj ihop är ju bara bonus :)
Vi skrattade så tårarna rann.....(behövde jag kan jag säga).

Jag var till ICA Björksätra och handlade lite (mjölk, bröd och yoghurt). Lillprinsen stannade hemma (nyduschad och trött).
Det sitter en ung kille utanför och tigger (fr Rumänien skulle jag tro). Han får inga pengar av mig, men dagen innan julaftonen och idag, fick han en focaccia (nygräddad och fortfarande lite ljummen)  och en liten julmust - idag la jag till fruktmarmelad godis och önskade "Happy New Year" 
Kanske inte är så mycket....men lite mättar det iaf...och han tar alltid i hand och säger "thank you/tack"

Nu har jag även packat min lillprins lilla helgväska. Han blir hämta av sin pappa imorgon kl 10:00 *snyft*
Men han kommer hem redan på fredagkväll *lycka*
Egentligen skulle han ha varit hos sin pappa 19/12-30/12.....men pappan ville byta....och då trodde "dumma jag" att han skulle ha hela perioden 30/12-6/1. Icke då....han ville ha 31/12-4/1. Men nu ska lillprinsen ha målvaktsträning 3/1 kl 10:00-12:00 tillsammans med alla SAIK-målvakter och sedan har han träning med sitt lag 4/1 som vanlig.

Mannen i mitt liv vill fortfarande inte prata med mig.....har ett hjärta som gråter floder :'(
Känns som om jag är slängd i en soptunna i väntan på att sopbilen ska komma och ta mig med....för att antingen brännas eller återanvändas...beslutet ligger i ngn annans händer.
Längtar.....gråter....svårt att andas.....

kramkram

"Yes I walked away mid-conversation. You were boring me to Death and my survival instincts kicked in."

(pinterest pin)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar