Välkommen till mig & min värld

lördag 10 januari 2015

Bissenbrainwalk matchen 10/1-15 Göransson Arena.......

Idag var äntligen dagen här som min underbara lillprins har längtat efter.....dagen då han skulle vara med SAIK's A-lag <3
3,5h innan matchstart lämnade vi lillprinsen till målvakten/idolen Abbe Bodin och de gick tillsammans till Högbo Herrgård där de skulle äta lunch med alla andra spelare och ledare <3


Lagkompisen A3 och min lillprins fick åka tillbaka till Göransson Arena med Erik Pettersson (han åkte visst fort och parkerade där man inte fick....ha ha ha)
Sedan fick de vara med i omklädningsrummet (fick egna "bås" att byta om i), vara med ute på isen under uppvärmningen och sedan fick de åka in på isen tillsammans med A-laget *lycka*

Mitt i klungan finns 2 små maskotar.

Tyvärr blev det förlust för SAIK *snyft*
kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar