Välkommen till mig & min värld

söndag 18 januari 2015

Söndag.....

Lillprinsen och jag vaknade ca 7:30 - konstigt nog var vi båda pigga & utvilade :)
Tittade på Vinterstudion och fortsatte med lite städande....så trist och tråkigt...men det måste ju göras ibland ....suck....stånk....pust!
Har även plockat undan lite kläder efter lillprinsen som jag ska lämna vidare till behövande.
Har även en kasse med kläder som jag ska ge till min fina kollega A (läggas på tillväxt till hennes lilla prinsessa).

Idag var det bandyträning för SAIK U11 på B-plan (dvs ute) mellan 16:00-17:30. Vanligtvis tränar de 9:30-11:00. Kändes lite som om vi bara väntade på att vi skulle gå till träningen...ha ha ha


Det var näst sista träningen innan nästa helgs Knatten Cup hemma i Göransson Arena - sista träningen är på torsdag :)
Härligt att se hur bra lillprinsens "lag" spelade - de lyssnade och gjorde som tränarna sa....deras spel böljade fram :)

Nu blir det lite té

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar