Välkommen till mig & min värld

lördag 17 januari 2015

Äntligen..................

Äntligen hade jag ork att städa undan julen....ngr dagar efter 20-dag Knut...ha ha ha ha....men nu är alla saker nedpackade i kartongerna igen och jag har burit ner dem i källaren.....där får de ligga och vänta på "Julen 2015"

Lillprinsen och jag sov lite lagom länge i morse (vaknade ca 8.00). Ibland är det bara så himla underbart att vakna utan att ngn klocka väcker mig :)
Vi hade en liten mys-stund med prat om kärlek.......vilka vi älskar, man kan älska ngn av samma kön  och att man kan älska många (i vissa länder får man ha många fruar t.ex).
Lillprinsen: Tror inte att pappis vill ha många fruar för han älskar dig mamma.
Jag:  Vill inte dela pappis med ngn annan jag heller <3
Jag: Vilka älskar du?
Lillprinsen: Dig , pappis och moster.
Jag: Älskar du inte din pappa då?
Lillprinsen: Inte så mycket mamma.

Saknar finaste mannen helt galet mycket......han ringde fr Göteborg och vi pratade igår kväll/natt. Han har lovat ringa ikväll igen....inte så lätt för mig att ringa till honom eftersom jag inte har en aning om vad de gör (vill ju inte ringa och störa mitt i ngt möte/middag/samtal).

kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar