Välkommen till mig & min värld

onsdag 20 april 2011

Mamma, du är en tjuv.......

Johannes som somnade sent igår kväll , vaknade tidigt idag. M hade redan åkt iväg tidigt ( hade tid för magnetröntgen 07:30 ) och jag kröp ner i soffan med Johannes täcke omkring mig och med morgontidningen som sällskap. Upp kom en glad Johannes ( körande sin Kickscooter ) och ställde sig brevid mig och sa : Mamma , du är en tjuv. Jag hade tagit hans täcke ^^ Måste erkänna att han hade rätt , men han hade tagit mitt *fniss*
Vädret idag är inte världens bästa , men vi ska nog hinna ut en sväng iallafall. Behöver få tag på lite påskris till balkongen....köpte lite påskfjädrar igår. Jag brukar inte påskpynta så där tokmycket , men lite påsk vill jag allt ha. Och det blir nog mer och mer nu när Johannes kommer hem med påskpyssel fr fritids/skola.
Nu ska jag njuta av dagens första kaffe.....
kramkram

1 kommentar: