Välkommen till mig & min värld

tisdag 30 juni 2015

Tisdag....Änglakaffe....Fridfullt....

Lämnade min lillprins till SAIKbandy's Högboläger - en dag full med bad och lek väntade honom. Själv tillbringade jag dagen med att bara vara och njuta av sol & värme - hade gärna haft finaste mannen hos mig idag.....för oj vad jag saknar honom.
Kl. 16.45 kom lillprinsen tillbaka till Göransson Arena - och då kom regnet...Jösses vilken skur det kom...himlens portar öppnade sig


Dagens middag blev plättar.....och det är morgondagens lunch för lillprinsen som ska tillbringa dagen i Furuvik :)


Jag har som sagt var njutit av min tisdag.....det blev både Änglakaffe och vaniljmunk i kvällssolen innan Allsång på Skansen lockade mig till soffan framför TV:n (bästa Tomas Ledin och Måns "MumsMums" Zelmerlöw gästade Skansen ikväll)


kramkram och ikväll håller vi tummarna för U21-landslaget i EM-finalen mot Portugal - hejja hejja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar