Välkommen till mig & min värld

onsdag 17 juni 2015

Sovmorgon de lux

Igår träffade jag mina blivande kollegor...jag var med på deras studiedag på Skommarsgården i vackra Högbo :)
Vi var 4 st nya där.....förutom jag, en "multipedagog" (eller vad det kallas, hon har läst fritids delen som extra kurs på högskolan) och 2st lärare.
Jag kommer att ha huvudansvaret för de äldre barnen (dvs åk 2-6) och den här andra pedagogen kommer att jobba med utb. förskollärare och F-åk1.
Jag kände mig så himla välkommen och möttes av stora varma famnen.
Ska verkligen bli spännande att börja efter sommaren.
Mot nya äventyr efter 28,5 år som trogen anställd i Gävle Kommun....ha ha

Men nu ska jobba ngr dagar till innan jag säger "Tack & Hej" till mina fina kollegor i Gävle......Vilken tur att Facebook finns :)
Idag börjar jag jobba kl 9.30.....så skönt att vakna utan ngt larm och bara njuta av frukosten i lugn & ro tillsammans med min fina lillprins :)
Imorgon ska jag vara med på en heldag med Utvecklingsgruppen på min nuvarande skola/rektorsområde. De ska planera hösten.....att jag ska vara med fattar jag inte riktigt, men jag frågade min bitr.rektor och hon sa att jag ska vara med - har "schema-tänket" :)




kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar