Välkommen till mig & min värld

måndag 29 juni 2015

Ledig......Högboläger.....Juni

Min helg tillbringade jag med finaste mannen i Gävle - min underbara lillprins kom hem från sin pappa i Gävle igår kl 19.00 *kärlek*

Igår kom lite sommarvärme.....äntligen ska vi kanske säga. Finaste mannen och jag åkte mot Älgsjön (jag hade ju inte packat med mig ngr badkläder..vem trodde att solen skulle stråla och värma så gott den här helgen). Vi hittade ett ställe att bara ligga och njuta av solen ett tag...och titta på moln :)


Hittade lite sommarläsning i lördags....kanske hinner läsa 2 böcker under mina 5 veckor av ledighet....hi hi hi...högre mål än så har jag inte den här sommaren....ska bara vara och njuta = må bra



Idag lämnade jag min lillprins kl 9.00 vid Göransson Arena. En vecka i Högbo på SAIK Bandys läger (dagläger). Lillprinsen kom hem ca 15.45.....trött men nöjd :) Han hade hamnat i en grupp där han inte kände ngn annan....men vad gör det....alla hade varit snälla, utom en kille (hmm....) De hade lekt "Lära-känna-lekar", spelat brännboll och fotboll samt lekt "Under hökens vingar". Imorgon väntar paddling, fiske och förhoppningsvis bad :)

Idag var jag och fixade mitt passerkort - de har sådana i Sandvikens Kommun
Tur att man fick välja egen kod...ha ha ha.....för hur i hela världens skulle jag annars kunna pränta in en NY kod i huvudet....ha ha ha


Idag har jag inte gjort många knop....men första lediga dagen får man väl vila.....Kan iaf säga att jag behöver vila ....men imorgon....då ska jag göra lite mer.....tror jag iaf :)

Nu får den här kvällen avslutas med filmen "Love happens"


kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar