Välkommen till mig & min värld

tisdag 23 juni 2015

Min lilla mamma.....

Igår inledde jag min sista arb.vecka innan 5 veckors semester väntar....och sista arb.veckan för Gävle Kommun innan nya äventyr väntar för Sandvikens Kommun i augusti......spännande och ledsamt på samma gång.

Dagen började bra.....men övergick i tårar när min fina syster ringde och meddelade att vår lilla mamma fått en s.k TIA
Älskade lilla mamma var så trött, så trött och var inte riktigt med oss.
Jag och min fina syster satt ngr timmar hos mamma (lillprinsen var med kusin M under tiden).
Idag har vi suttit ett tag hos lilla mamma min fina syster & jag (ca 1h). Lilla mamma var lite piggare...men på ngt sätt väntar jag på nästa "attack"



Nu är det sommar för Allsång på Skansen börjar......och sedan Morden i Midsomer :)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar