Välkommen till mig & min värld

onsdag 10 juni 2015

Avslutning.....sommarlov för min lillprins :)

Idag har jag varit ledig tillsammans med min lillprins (tog ut min 6:e juni-dag).
Lillprinsen slutade åk 4 idag - jösses så fort 1:a året på mellanstadiet har gått. Nu väntar ett långt sommarlov innan åk 5 väntar.
De sjöng så vackert i aulan - "Guld och gröna skogar" samt "Äntligen på väg"( 5:orna sjöng "Sverige" och 6:orna "Hero")


Svenska flaggan var hissad på skolgården och de hade sin avslutning i skolans matsal/aula - finns ingen kyrka i närheten av skolan (bara en liten parantes med tanka på alla inlägg på sociala medier om att "Skolavslutningarna inte får hållas i kyrkan och svenska flaggan inte hissas för att man inte ska stöta sig med alla invandrare")



kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar