Välkommen till mig & min värld

lördag 20 juni 2015

Godmorgon och godnatt.....

Vilken underbar Midsommarafton i Norrby - som övergick till Midsommardag innan vi kom hem igen till Hvb.
"Glädjehuset" snabb-byggdes klart med hjälp av starka gubbar....golv lades in permanent och fönster & dörr provisoriskt :)
Där satt vi alla 15 och avnjöt middagen.....och kaffe och tårtan och kladdkakemuffins (tårtan hade en viss fröken H bakat och kladdkakemuffinsen var bakade av min lillprins).
Kvällen avslutades med årliga kubb-matchen...som vi tjejer vann igen :)
Sedan vet jag inte riktigt vad som hände.....för hux flux var klockan 02.29.
Lillprinsen satt och hängde med kusinkusinen P och kusinvännen L i omklädningsrummet i bastun. Sa åt honom att nu ska vi åka hem.....han gick till bilen och jag gav honom en filt att linda omkring sig....Han somnade innan vi ens hann lämna gården *älskade lillgubben min*
Hemma var vi kl 03.00....gäsp.....jag somnade sist av oss 3 och det vill jag lova hör inte till det vanliga *asg*
Idag har vi inte gjort många knop....jag är den som är minst seg idag :)

Go'fortsättning på helgen



Solnedgång i Norrby

kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar