Välkommen till mig & min värld

lördag 27 juni 2015

Tack & hejdå.......

Igår lämnade jag min lillprins på hans fritids med helgväskan som sällskap (han är hos sin pappa i helgen - kommer hem på söndag kl 19.00)....sedan åkte jag till Marangoni och köpte med mig en underbart god, somrig jordgubbstårta....


Fick fina blommor av mina fina fritidskollegor....


Och innan jag gick hem....lämnade jag in detta till min bitr.rektor...


Men en lite tår i ögat dock....för det känns konstigt....efter 28,5 år säger jag "Tack & hejdå" till Gävle Kommun...även om jag har nya äventyr framför mig i Sandvikens Kommun, så har jag bara jobbat i Gävle Kommun som fritidspedagog.


Nu är jag ledig 5 veckor med min lillprins och vi ska bara ha det lugnt & fridfullt - finaste mannen får sin semester när jag börjar jobba igen :(


kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar