Välkommen till mig & min värld

måndag 15 juni 2015

6 år av frihet....6 år av lugn.....

Igår kväll kl 19.00 kom min underbara lillprins hem till lugnet i Sandviken *kärlek*
Vi kröp upp i soffan och myste till nya DVD-filmen...


en riktig mys-film.....han är bara så söt som lillprinsen säger :)

Idag har min lillprins och jag bott 6 år i bästa Sandviken....Jag ångrar inte en sekund att jag packade ihop vårt pick & pack och styrde flyttlasset västerut. Sålde ett hus på 118kvadratmeter och flyttade in i en bostadsrätt på 63kvadratmeter - det bästa jag gjort!
Vi har levt 6 år i frihet....6 år av lugn....6 år av harmoni
Det firade min lillprins och jag med fika på balkongen i kvällssolen - nybakta muffins som min smakfulla provsmakare ville baka :)


Betyg: 10/10

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar