Välkommen till mig & min värld

lördag 11 april 2015

Mars kom....och gick...nu är det april....

21 mars.....som jag längtade till den dagen/kvällen...och när den kom var jag i "Heaven"....lyckorus flera dagar i efteråt......En av mina största idoler hade den enda Sverige konserten i Göransson Arena, Sandviken!!! Lovely!!!! Tredje gången jag såg denna underbara man live :) Första gången för mannen i mitt liv...han fick en biljett i julklapp av oss....och han blev lite Bryan-frälst :)

Bryan Adams

Min lillprins och jag var påsklovslediga v. 14 ( på mitt jobb var barnen påsklovslediga v. 15 )....så himla skönt! Vi tog det mest lugnt....det behövde jag. Men vi var och hälsade på lillprinsens farfar - jag har inte träffat farfar på nästan 6 år. Men det var precis som förr....fick en varm kram när vi kom och en ännu varmare kram när vi åkte ca 2h senare. Riktigt trevligt....och som farfar sa.....detta lär vi göra snart igen :)
Påskaftonen satte vi oss på bussen mot Stockholm och Birka Cruises. Lilla familjen njöt av böljan blå i ett dygn. Så kul att träffa en gammal vän som jobbar på Birka och som jag inte sett på minst 30 år....usch så gammal jag måste vara.....ha ha ha

Den här veckan har vi haft påsklovslediga barn på jobbet....som mest hade vi 36 barn - i hela huset.
En av dagarna var vi på utflykt till ett annat fritids (samma rektorsområde) och tillbringade ngr timmar hos dem - pyssel, lek och grillade hamburgare stod på dagens agenda.
Hade även en massa jobb som skulle göras under min planering - tror minsann att jag hann med allt också ;)

Nu är det helg med mina fina som gäller......vårvindar friska!

kramkram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar