Välkommen till mig & min värld

torsdag 23 april 2015

En vecka sedan akuten besöket.......

Idag är det en vecka sedan jag tappade bordet på foten och tvingades besöka akuten i Gävle.
Jag har jobbat på som vanligt....fast suttit med foten i högläge så ofta jag bara kunnat. Går med mina kryckor och kan stödja lite lätt på foten. Nu i kväll bad jag finaste mannen linda av bandagen så att jag kunde duscha av foten....men aj så ont det gjorde när jag skulle stödja lätt på hälen. Gick inte! Finaste mannen fick hämta kryckorna så att jag fick hoppa in i badrummet och han fick duscha av foten.
Foten är fortf svullen och blå men det är lite skillnad iaf - tack & lov


Jag är så tacksam över att finaste mannen (tillfälligt?) flyttat hem till oss och finns här för mig och vår lillprins *kärlek*

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar