Välkommen till mig & min värld

söndag 12 april 2015

Söndag.......

Vaknade till en grå och trist söndag...lillprinsen vaknade strax efter. Sakta sakta ändrades vädret till det bättre och när finaste mannen och jag var redo för en Power Walk vid 16-tiden var det riktigt fint och nästan vindstilla :)
Blev en runda på nästan 4 Km - nöjd!

Idag har jag anmält lillprinsen till SAIK bandys Högbo-läger v 27. Han har varit tveksam tidigare år...men nu känner han sig mogen :)
Vet iaf att det är ytterligare 3 lagkompisar som ska gå v 27 (2 ska gå v 26).
Nu håller vi tummarna att han får plats v 27

Imorgon är det en ny jobb-vecka....med en planeringsdag för min del på fredag (tillsammans med rektorerna och utv.ledarna i vårt rektorsområde - jag är varken rektor eller utv.ledare.....så varför jag är kallad vet jag inte riktigt....ha ha ha....men jag ska var med).

Nu ska jag bara sitta med fötterna i soffan och njuta av lugnet denna söndag i april.....lillprinsen ligger i sängen och flyger snart till drömmarnas land

Var rädd om er <3

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar