Välkommen till mig & min värld

fredag 24 april 2015

Fredagen är här igen.........

Inte klokt vad fort veckorna går......det är fredag igen och snart är april månad till ända.
Idag jobbade jag 8.00-15.15 men väntade in min "privat chaffis" som slutade 17.00. Jag är så tacksam över att finaste mannen finns för mig i alla lägen *älskar*

Idag hade jag "Kompis-prat" med killarna fr en av våra 1:or. Jag hade planerat en sak men det blev ngt helt annat. Tjusningen med mitt jobb som fritidspedagog....ingen dag är den andra lik. Vi började prata om "Mitt & Ditt" (mina saker och dina saker)....övergick sedan till "Krig & Dödande" (religion)....för att avsluta med "Sex". Efter 40 min prat var det dags att avsluta och iväg på lunch....när en av killarna gick ut sa han "Eija, det var jättekul att prata"
Älskar mitt jobb

Ikväll har vi tittat på finalen av Let's Dance.
Vinnaren blev.......Ingemar Stenmark!

Nu blir det sängen för den här fruken......imorgon är det lördag och vi får se vad den dagen bär med sig :)

kramkram och go'natt







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar