Välkommen till mig & min värld

tisdag 14 april 2015

Trodde det var 1.....men det var 7.....

Har haft en trasig baklampa på LillaP hur länge som helst....men har alltid kommit på det för sent....eller så har det helt varit bortblåst ur huvudet. Men igår bestämde jag att idag måste jag förbi verkstaden och köpa en ny glödlampa. Lämnade lillprinsen på fritids/skolan och sedan körde jag till Thunbergs Bil. Bad om en glödlampa (tänkte att jag kan fixa bytet senare...), men snälla som de är, sa grabbarna (gubbarna) att de kan ta in bilen och byta lampan åt mig på en gång. Ha ha ha .....1 trasig glödlampa var i själva verket 7 trasiga glödlampor!!!!!! Jösses......har som mest haft 3 trasiga glödlampor....men ngn gång ska man väl slå det rekordet också :)
Tack och lov finns Thunbergs Bil och notan hamnade på 105 kr

Idag köpte vi en ny bok på Akademibokhandeln i Sandviken (119 kr)
Vilken underbar bok för killar i mellanstadieåldern.....lillprinsen läser högt för mamma och vi skrattar gott :)
Rekommenderas varmt


Nu ska vi njuta av en kopp med varm choklad med vispgrädde....mums!

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar