Välkommen till mig & min värld

söndag 2 februari 2014

Söndag...soffan..."Så ska det låta"......

Hann med att se hela Mello-festivalen deltävling 1 fr Malmö som började 20:00. Låtarna igår var väl inte världens bästa, men Yohio gick vidare som väntat och sedan ngn tjej som jag inte ens minns namnet på, men låten hette "Songbird"...eller var det "Singbird"...hmm...ha ha ha...minns inte det heller!

I morse vaknade jag med ett ryck 05:45.....väcktes av en dröm...klev upp och tog med mig täcket (och finaste mannen också <3) och kröp ner i soffan för att titta på VM-finalen i bandy mellan Sverige och Ryssland fr Irkutsk. Hua vad kallt det var -27*C!!! De svenska killarna kämpade och stretade...hem kommer de med en silvermedalj *grattis*

Livet fortsatte i bandyns tecken...lillprinsen hade bandyträning 09:30-11:00 på uteplan p.g.a Knatten Cup i arenan. Lite färre barn idag....och lite färre tränare men bra träning vilket fall :)
En av lagkompisarna fyller 10 år idag *grattis*
Sedan hem och lite mannagrynsgrötskokning till min hungriga lillprins :)

På eftermiddagen var lilla familjen på Disney filmen "Frost". Helt underbar film...äventyr, spänning, kärlek, skratt och nästan tårar. Har ni inte sett den...gör det!!!
Söndagkvällen lider mot sitt slut...blev soffan och "Så ska det låta"....och snart blir det sängen.

Fick en tanke på kvällskvisten som jag delade med finaste mannen...synd bara att jag inte kom på det för si så där 1/2-1 år sedan...."50 saker jag vill göra innan jag fyller 50"-lista....he he he....fast jag fyller ju bara schuschuuu!!! ;)

kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar