Välkommen till mig & min värld

lördag 15 februari 2014

Kärlek.....bandy.....OS

Igår var det Alla hjärtans dag 14/2-14 <3
Fick rosor av finaste mannen......3 röda rosor betyder väl "Jag älskar dig" ;)


Från lillprinsen fick vi ett kort <3


<3 Kärlek och lycka <3

Och idag bjöd lillprinsen på Hjärtbakelse <3

Foto: Lillprinsen bjuder på hjärtbakelse <3

Idag har Sveriges skidtjejer tagit ett historiskt  OS-guld...den första sedan 1960. Vilka tjejer.....ett bragdlopp av Charlotte Kalla på sista sträckan...men de 3 andra tjejerna gjorde kanonsträckor de med. Utan dem hade det ju inte blivit ngt stafettguld :)
Imorgon är det killarnas tur.....det kan bli medalj då med...fast vilken valör vågar inte jag sia ;)


SAIK spelade 1:a kvartfinalmatchen hemma i arenan idag (vinst mot Broberg). Jag hade kiosktjänstgöring för lillprinsens räkning....."basade" lite över en av kioskerna och jag var sjukt trött när jag väl landade hemma i soffan bredvid finaste mannen.

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar