Välkommen till mig & min värld

tisdag 25 februari 2014

Firandet fortsatte.......

I fredags lämnade jag lillprinsen på fritids strax efter 7:30 med en mini helgväska...för honom väntade pappa-helg (fredag kl 15:00-söndag kl 8:30).
För min del hade jag ingen stor väska överhuvudtaget, eftersom vi skulle tillbringa en natt i Gävle.....och sedan flytta hem till Sandviken igen.

På jobbet hade vi planerat disco för våra ungar på eftermiddagen....deras första disco "ever" :) Som de har väntat!
Bästa kollegan A hade samlat 8 barn och de började med att stå på scenen: Eija, detta är till dig.....Grattis på födelsedagen!
Sedan dansade de till en "Just dance"-låt som de bara älskar att dansa till :) Blev så himla varm i hjärtat <3

Efter jobbet hade jag After-work-fika med bästa vännen Å på Wayne's Coffee Fullriggaren. Vi har känt varandra i ca 20 år och även om vi inte träffas så ofta, så är det alltid lika trevligt när vi väl träffas <3
Blev en riktig långfika på 3 h ;)
Foto: Fikat med bästa Åsa Åhlenius på Waynes Coffee Fullriggaren <3 Tack fina du <3

Lördagen gick i lite sportens tecken....vi tittade på OS....damernas 3-mil...lite slalom....och sedan ishockey.....Hejja Finland som slog USA med 5-0 och fick OS-bronset * Grattis - Onnea*

Teemu Selännen *respekt*  lånad bild fr Aftonbladet


Min underbara lillprins kom hem på söndag morgon....och lite bandyträning väntade innan vi åkte iväg mot Stockholm och en kryssning med M/S Cinderella (Viking Line). Lite lyx så här i början av sportlovet :)
Det var galet mycket folk på båten......vi hade räknat med att det skulle vara lite mindre folk en söndagstur....ha ha ha...så vi bedrog oss :) Men vi har haft det bra.....så lite trötta landade vi hemma i Sandviken igår kväll vid 19-tiden.

Idag är jag och lillprinsen lediga...mannen tog LillaP och susade iväg mot jobbet i Gävle. Här ska vi leka och städa/diska/tvätta....som sagt var...vi är lediga ;)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar