Välkommen till mig & min värld

söndag 16 februari 2014

Bandy....OS.....och Kärlek fortsätter................

Lillprinsen hade 1,5h bandyträning idag....fast eg blev det 1h och 20min för alla ville hem och titta på herrarnas OS stafett som skulle avgöras idag :)
Men oj vad de körde hårt under hela träningen....tempo-tempo-tempo!!!
Som vanligt många goa mamma-maffia skratt <3

Herrarnas stafett blev en dansuppvisning för de svenska killarna. Hellner kunde glida in med den svenska flaggan i ena handen. Inte sedan ngngång på 70-talet har en och samma nation tagit både dam- & herrguldet i en OS stafett. Underbart!!!
Nu har de svenska längdskidåkarna tagit 9 medaljer!!! Hur bra är inte det?
Damerna fick sina gulmedaljer ikväll....och de finska damerna fick sina silvermedaljer.....inte ett öga var torrt hos mig...snörvel!
Just nu pågår en hockeymatch mellan Finland och Kanada/Canada och halvvägs in i matchen leder Kanada/Canada med 1-0.....bra finsk målvakt :)

Finaste mannen var ute och fotograferade vid Gunnars Udde i gråvädret...och efter ca 1,5h kom han hem igen <3 Hämtade mat fr Monroe's....mums! Kärlek! Nu ska jag bjuda på lite latte och ngt gott till <3

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar