Välkommen till mig & min värld

söndag 9 februari 2014

Funderingar.....bandy......

Jag funderar fortf på om jag ska börja namnge icke offentliga personer jag skriver om i min blogg eller inte....Egentligen vill jag inte frångå min tanke som jag har haft från första början.....men om personer som jag respekterar och anser vara mina bästa vänner missuppfattar det jag skriver....så ja, då måste jag ta mig ordentlig funderare.
Tycker man inte om att läsa det jag skriver....ja, då är det bara att låta bli att läsa. Du väljer ju faktiskt själv vad du läser! Jag tvingar ingen att läsa min blogg...men vi har yttrandefrihet i Sverige....än så länge tack och lov...så jag skriver det jag vill och du läser om du vill :)


Annars har den här helgen gått i bandyns tecken. Lillprinsens lag hade poolspel i Västanfors igår. Bussen avgick 9:15....första matchen hade de 12:00. Gårdagens matchfacit: 1 vinst och 3 förluster.
En av matcherna (mot Grängesberg) som killarna spelade mot förlorades med 0-13.....men det var ju inte så konstigt, de spelade mot ett lag som hade ett mixat P11 och P14 lag :(
I vårat lag har vi spelare födda 2004-2006 <3
Högstadiekillar mot lågstadiet....rättvist?
Men efter 4 matcher satte sig ett gäng trötta killar med föräldrar i bussen och ca 2h senare var vi hemma i Sandviken igen.
Det är i alla fall ett underbart gäng grabbar att åka buss med och umgås med....så många goa skratt! :)



kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar