Välkommen till mig & min värld

onsdag 19 februari 2014

Världens bästa födelsedag ever....................

Varit ledig idag med finaste mannen (som kom hem redan igår kväll) och lillprinsen har bara varit i skolan (8:00-13:30).
Idag firar jag min 50årsdag (enl födelsebeviset......hmm) fast jag är ju bara schuschuuuu ;)

Foto: Från mannen i mitt liv <3
<3 Fick ett guldhalsband och ett dussin röda rosor (långa) av finaste mannen och mycket kärlek <3

Foto: Från min fina syster, bästa svåger & fina systerdöttrarna Alexandra & Mathilda <3
<3 Från min fina systers familj fick jag en fin tavla samt ett presentkort till Annas Topp till Tå Spa <3 Underbart! Jag bara älskar det stället <3

Jag valde att fira min dag med mina nära & kära, valde jag att äta lunch med min fina systers familj samt finaste mannen på Restaurang Malaysia Butterfly.
Min dag har varit precis som jag ville ha den...en dag med mina nära och kära....en dag i lugnets tecken....en dag fylld med kärlek. Min bästa födelsedag ever <3
Tack mina fina för att ni finns i mitt liv och att ni gjorde min dag till den bästa....Luv Ya!!!!

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar