Välkommen till mig & min värld

torsdag 6 februari 2014

Men jösses då....

Har varit riktigt usel på att uppdatera bloggen....skärpning!

Veckan började med en planeringsdag på jobbet....8:00-16:00.....jag slutade dock 15:30, hade fått OK från min chef, så att jag skulle hinna in på SAIK kansliet innan de stängde kl 16:00.
Jag hann....och betalade lillprinsens Bissen Brainwalk tröja som vi lyckades buda hem (se tidigare inlägg).
Efter gårdagens bandymatch mellan SAIK - Bollnäs (SAIK vinst förresten) så levererade målvakten Pasi Hiekkanen tröjan personligen till min lillprins <3 vilken lycka <3 Tack Hagge och tack Pasi <3 Nu pryder tröjan SAIK- väggen i lillprinsens rum!

Idag hade vi apt på jobbet. Min fina syster hämtade lillprinsen fr fritids (han hade inte bandyträning idag pga att inne i arena förbereds det för Deep Purples konserten på lördag och U18-laget skulle spela match på uteplan). Tack <3
Jag fick sätta mig vid färdigdukat middagsbord när jag kom för att hämta lillprinsen och fick även med mig en matdosa hem :)

Imorgon är det fredag igen....och lillprinsen blir hemma hela helgen <3 lycka <3 Det är eg pappahelg men lillprinsen vill inte gå på konserten i arenan, men det vill & tänker pappan. 

Kramkram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar