Välkommen till mig & min värld

tisdag 25 februari 2014

Spännande värre blev det.....

Kvartsfinal nr 5 väntade hemma i arenan för SAIK's herrar mot Broberg i kväll (19:15 började matchen). Finaste mannen, lillprinsen och jag bokade upp kvällen.....kunde ju vara säsongens sista bandymatch.
Matchen blev spännande värre....Broberg tog ledningen med 0-2 innan SAIK vaknade till och vann med 5-2....Hurraaa!!! Grattis!!!
Om jag hörde rätt är det 20:e året på raken som SAIK's herrar är i semifinal...hm...inte illa :)
Jag hoppade in och hjälpte bästa J i 1:ans kiosk i pausen...det var sjukt mycket folk.....men tiden gick fort....och jag kunde återvända till mina fina som satt och väntade :)

Foto: Nu gäller det....hejja hejja SAIK! med mina fina <3
kramkram och sov gott <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar