Välkommen till mig & min värld

fredag 18 december 2015

Nu jullov........

I onsdags var jag till Storviks Kyrka med mina fina 3:or på Julvandring, Så vackert och så stämningsfullt.
På kvällen lämnade jag först min lillprins på bandyträning (18.00-19.00) - han blev hämtad av pappis.
För mig väntade en kväll med kollegorna i Göransson Arena och kommunens julklapp till oss.
Julbord med underhållning som hette duga! Så häftigt! De hade redan avslöjat Molly Sandén och Brolle....men min favorit Martin Stenmarck äntrade också scenen...WOW! Loreen, Zara Larsson och Linda Pritchard var också med. Vilken underhållning de bjöd på! Tack Sandvikens kommun - vilken tur att jag bytte arbetsgivare i augusti :)

I onsdags hade en viss film premiär.....men vi hade lite fullt upp den dagen....så vi var och såg den igår (torsdag)..som mina fina killar hade längtat!! Jag har 2 riktiga Star Wars fans här hemma :)
Den var riktigt bra måste jag säga....även om jag eg har noll koll på vem som är vem, vilka galaxer det finns, vad skeppen heter m.m


Upplevt en stämningsfull fin skolavslutning i Ovansjö Kyrka - så fridfullt och vackert.
Efteråt fick jag en stund med mina fina 3:or innan vi kramades och önskade varandra God Jul och Gott Nytt År
Efter det att eleverna gått hem (de hade ngr barn på fritids dock) hade vi personalfika.
Innan jag åkte hem var vi och lämnade julklappar fr skolans elever till barnen på Backberga asylboende. Ngr barn fr skolan kom ut och kramade....så härligt att se alla dessa tindrande barnögon.

'

kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar