Välkommen till mig & min värld

torsdag 3 december 2015

En vecka som stannar livet en stund.......

En vecka har gått sedan livet stannade till...slog nästan undan mina fötter från marken jag vandrar på....och även om jag inte hade 100% fokus på ngt annat än min lillprins, så har vi tagit oss igenom detta starkare än någonsin min lilla familj och jag. 
Jag är så oerhört tacksam över att min man finns kvar hos mig.
Livet kan förändras på en hundradels sekund.
Mitt nya fina armband till förmån för Hjärt och Lungfonden.


Den här veckan har min lillprins haft bandyträning 3 ggr (tisd, onsd och idag). I morgon har de en vilodag.....för att sedan åka till Sundsvall på bandy cup på lördag. Blir en lång dag.....avfärd kl 06:30 fr Göransson Arena.
Finaste mannen stannar hemma och vilar.

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar