Välkommen till mig & min värld

torsdag 31 december 2015

Gott slut.....

Så här i slutskedet av 2015 är det kanske dags att sammanfatta detta år.
Ett år som visade sig bli ett år fyllt med förändringar och tacksamhet över att få ha mina nära och kära med mig.
Ett år då jag efter 29 år som trogen medarbetare i Gävle kommun vågade ta steget och säga upp mig och byta arbetsgivare *stolt*
Ett år då min underbara J fyllde 11 år - för ngr år sedan trodde jag inte att jag skulle få uppleva hans 5:e födelsedag , men här är jag 7 år senare *tacksam att jag lever*
Ett år då jag och min underbara man förlovade oss på en strand mitt i skogen , i vårt paradis på jorden *kärlek*
Ett år då livet stanna till en stund, rädslan att förlora mannen i mitt liv sköljde över mig som en novemberstorm *Never give up*
Ett år fylld med kärlek och tacksamhet över livet följer med mig in i 2016.

Idag kramades vi lite extra jag & min underbara J
Han behövde tanka mamma sa han *kärlek*
Klockan 10.00 blev han hämtad av sin pappa - men han kommer hem i morgon igen kl 19.00 *lycka*
Han blir ett dygn hos pappa detta jullov....hmmm....egentligen får ju pappan ha honom 30/12-6/1....men men.....

Lånad bild fr internet

Finaste mannen och jag satte oss i LillaP och åkte den korta biten till Trebo. Dagens prommis fick bli spåret ner till Hedåsbadet, Storsjön. Jag ville se om det fanns lite lite is på sjön....Förra nyåret åkte vi skridskor på sjön och såg alla fina fyrverkerier från stan, Sätra, Kungsgår´n , Hammarby och Årsunda hållen....så häftigt!
Till vår förvåning så var det is....och en massa människor åkte skridskor. Vi gick ut en bit....bara för att känna på isen. 
Blir inget skridskoåkande vid midnatt i år...men på söndag kan det bli en sväng - vem vet :)




Gott slut och Gott Nytt År önskar jag dig
2016 Välkommen!
kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar