Välkommen till mig & min värld

lördag 8 augusti 2015

Torsdagen kom...fredagen kom.....och nu är det lördag.....

I torsdags var det ännu en varm dag som vi på fritids tillbringade vid Storsjöns strand (vid Korsika).....ngr badade och ngr metade - min tur att sitta på bryggan och vara med barnen som metade (tur de fixar allt vad maskar och maggot heter själva...ha ha ha)



Igår packade jag lillprinsens väska igen....nu ska han vara en vecka hos sin pappa (han har inte varit speciellt mycket hos sin pappa i sommar) *snyft*
Han hämtades 16.30 vid macken som vanligt - lillprinsen ville äta middag fr Monroes innan han åkte till sin pappa.

Vid 18-tiden cyklade jag iväg mot min fina syster & co
(på dit vägen lämnade jag av lillprinsens "gamla" skridskor till familjen W.....vi gjorde ett byte av Reebok-skridskor. Familjen W's äldsta behöver nya bandyskridskor, hans gamla passar min lillprins och min lillprins gamla passar familjen W's yngsta)
Hos fina syster & co blev jag bjuden på grillat......så gott :)
Finaste mannen ringde när vi satt där....alla fick prata en stund med honom och sedan pratade jag ensam med mitt hjärta innan vi sa "go'natt"
Tiden bara försvann och hux flux var kl midnatt

lånad bild fr min syster *tack*

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar