Välkommen till mig & min värld

tisdag 18 augusti 2015

Imorgon är det åk 5 som gäller......

Idag började jag jobba 07.00....gäsp!
Min lillprins väcktes av den här mamman innan jag åkte iväg mot jobbet strax efter 06.30 - tur att jag har nära till jobbet :)
Var hemma igen ca 16.00 och idag hittade jag min lillprins påklädd iaf *ler*

Ikväll tog jag tag i mitt "friskvårdande" igen. Blev en Power Walk runda tillsammans med min lillprins som PT :)
Vi gick 3Km på 30 min....hejja oss!
I våras blev det ofrivilligt paus med mitt friskvårdande med kryckor till sällskap i 8 veckor.


Imorgon börjar min lillprins åk 5
Jösses....vart har tiden tagit vägen? Känns som om det var igår min lillprins började på 6-års :)

Nu har jag pratat med min fina syster en stund- vi kanske inte ses eller pratar med varandra så ofta, men hon är oerhört viktig för mig.
En som jag saknar dock att höra rösten på är finaste mannens (pratat sist med honom i lördags  morse...snyft) - då trodde han att han skulle komma hem till helgen....vi får se hur det blir med den saken....

kramkram och söta drömmar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar