Välkommen till mig & min värld

onsdag 5 augusti 2015

Jobbar....

Igår jobbade jag 8.00-16.00 - fin väder gjorde att vi gick till Korsika badet med fritidsbarnen....2 valde att meta medans resten badade eller tittade på (11 barn sammanlagt). Känns som om jag har fått jobb på ett fritids/skola som har ett perfekt läge - härligt!


Efter 18.00 åkte jag till Gävle för att "vinka av" finaste mannen som skulle åka natt-tåget mot Narvik (fast han klev av innan dess dock)
Vi åt middag fr.....


Finaste mannen ska vandra sträckan Kvikkjokk - Abisko (ensam)
Idag har jag pratat 2 ggr med honom och allt har gått bra....dåligt med sömn i natt bara....så vid 19.30-tiden skulle han försöka sova *saknar*


Idag har lillprinsen och jag varit på bio....äntligen har vi sett den....och vi har skattat gott :)


Nu blir det sängen....även om jag har sovmorgon imorgon och börjar först 9.00 (jag ska stänga......minns inte när jag gjorde det sist....men slutar  17.30 så det blir inte så himla sent)

kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar