Välkommen till mig & min värld

söndag 2 augusti 2015

Mina sista timmar.....

Söndag och mina sista timmar som anställd hos Gävle Kommun går mot sitt slut....efter 28 1/2 år har jag nu sagt upp mig och imorgon kliver jag in i Sandvikens Kommuns tjänst - pirrigt men det blir nog bra och om jag gjort rätt val får tiden utvisa :)

Finaste mannen åkte hem vid 15.30 tiden...han skulle till sitt jobb innan han skulle hem till sitt *snyft*
Finaste mannen börjar sin semester imorgon....och på tisdag sätter han sig på tåget norrut - han ska vandra en bit av Kungsleden (mellan Kvikkjokk - Abisko)

Ikväll fick vi besök av "Åskar"....världens knall så att man nästan lyfte fr soffan (men lillprinsen reagerade inte...tack & lov)...sedan blev det tyst....världens regnskur överraskade oss (hagel hos en vän såg jag på Facebook) och ännu en åskknall och sedan kom solen.
Växlande väder i början av augusti :)


Nu ska jag packa jobbväskan.....och sedan en sväng in i duschen innan mr Johan Blund kallar

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar