Välkommen till mig & min värld

tisdag 11 augusti 2015

Tisdag och en grå dag......

Idag när jag kom till jobbet möttes jag av en fin skylt = egen parkeringsplats med motorvärmare. Vilket lyx!
Under alla mina år i Gävle Kommun (under den tiden jag ägde en egen bil) lyckades jag få en egen parkeringsplats med motorvärmare under 1 läsår......och för den lyxen fick jag betala en slant.







Imorgon blir det en föreläsning som alla ska gå på (jag ska vara där mellan 8.00-9.30) - ngnting med Skolutveckling i Sandvikens Kommun.
Sedan ska jag jobba på fritids mellan 10.00-13.00.
Mellan 14.00-16.00 väntar IT-utbildning :)
Efter det ska jag susa ut på E16 och besöka mitt "gamla" jobb och lämna tillbaka datorn.
Ca klockan 17.00 ska jag träffa bästa A för en fika (på stan i Gävle). Ska bli så himla skoj å bara sitta & surra med henne :)

Nu blir det duschen och sedan väntar sängen på mig.......

 

kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar