Välkommen till mig & min värld

måndag 20 juli 2015

Vecka # 4......

Utvilade jag inleder min 4:e semester vecka....underbart!
Folk klagar på vädret....men man ska ta till vara varje stund man kan sitta ute och njuta. Vädret rår vi inte över....men vi rår över vår egen inställning till vädret.
Finaste mannen och jag har suttit ute på balkongen långt in på kvällarna - TV har vi knappt tittat på :)
Vårt "paradis" på jorden :)




Vackert med moln.....denna speglade sig i vårt fönster :)

Jag har virkat en (1) torghandlarvante till lillprinsen :)
Har inget mönster....så har virkat efter eget huvud....så lite mallig är jag allt.
Nu ska bara vante #2 virkas.....blir bra när höstkylan kommer krypande i slutet av augusti....eller nå't sånt :)


Idag har jag fått börja skriva i min nya kalender.....är ngt speciellt med en ny kalender...oskrivna blad som ska fyllas med information.
Om 2 veckor börjar jag jobba i Sandvikens kommun....spännande :) Jag ska lära mig att åka västerut istället för österut....ha ha ha
Finaste mannen.....kommer han att åka till Gävle på söndagar (eller kommer han att flytta hit.....)? Han har ju åkt in med mig på måndagarna....
Min underbara lillprins börjar åk 5 om 1 månad och han säger "bye-bye fritids"
Vi går in i en nys fas i våra liv....


kramkram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar